Kurzy, tréningy, školenia
CRM – riadenie vzťahov so zákazníkmi
Kurz je určený obchodným manažérom a reprezentantom, ktorí majú zvládnuté základné obchodné zručnosti a obchodníkom, ktorí vedia, že udržať si zákazníka je ľahšie ako ho získať. Naučíte sa lepšie porozumiete vašim zákazníkom (čo chcú a akí sú), rozlíšite zákazníkov podľa ich potrieb a správania, prispôsobíte svoj prístup odlišným typom zákazníkov, nájdete nové možnosti starostlivosti o vašich zákazníkov, získate konkrétne príklady na riadenie vzťahov so zákazníkmi.
- Prozákaznícka orientácia ako súčasť firemnej kultúry
- čo sa za ňou skrýva, jej prínosy, čím je pre nás zákazník
- úrovne a smery prozákazníckej orientácie vo firmách
- Identifikácia zákazníka
- typológia zákazníkov – kto a kde sú naši zákazníci
- segmentácia externých zákazníkov, kľúčoví zákazníci
- Ako si získať zákazníka
- podpora predaja a reklama (čím prispieva firma a čím obchodník)
- kvalita pracovníkov prvej línie a kontaktných pracovníkov
- kvalita produktu a služieb – podnety na zlepšenie vo vlastnej praxi
- SWOT analýza firmy a produktov
- Ako si udržať zákazníka
- okamžitá, krátkodobá, dlhodobá starostlivosť o zákazníka
- reklamácie ako nástroj na udržanie si zákazníkov (oprávnené, neoprávnené)
- zisťovanie spokojnosti zákazníkov a kvality pracovníkov prvej línie (ako to robia profesionálni obchodníci a úspešné firmy, mystery shopping, CRM)
- Aktívne riadenie vzťahov so zákazníkmi
- proaktívny prístup, sebamotivácia k pozitívnemu výsledku a systematickej práci