ELO ECM Suite
Systém rovnako flexibilný a všestranný ako samotná organizácia, spoločnosť či skupina ktorá ho používa.
ELO ECM Suite digitalizuje obchodné procesy aby Vám ušetril drahocenný čas, znížil náklady a zároveň zvýšil bezpečnosť Vašich firemných dát.
Výhody riešenia
Digitálna správa procesov
Pomocou ELO ECM Suite a ELO Workflows môžete svoje obchodné procesy digitalizovať a riadiť ich automatizovane. To pomáha užívateľom vykonávať úkony rýchlejšie, rýchlejšie potvrdzovať schválenie a prijímať informovanejšie rozhodnutia. ELO pracovné postupy ponúkajú radu možností na modelovanie Vašich procesov na základe Vašich požiadaviek. ELO ECM Suite je ten pravý nástroj na spracovanie Vašich procesov.
Automatické spracovanie dokumentov
ELOprofessional má veľa nástrojov ktoré garantujú rýchle a automatické spracovanie tlačených aj digitálnych dokumentov už na podateľni. Napríklad pomocou ELO Smart Input ušetríte mnoho času na spracovanie prichádzajúcich dokumentov, či už sa jedná o faktúry, objednávkové formuláre alebo zmluvy. Nástroj automaticky rozpozná druh dokumentu a extrahuje z neho dôležité informácie rýchlosťou mrknutia oka. Tieto dáta sú okamžite k dispozícii pre ďalšie spracovanie.
V súlade s legislatívou
ELO ECM Suite ponúka platformy a nástroje potrebné k zabezpečeniu súladu s požiadavkami na ochranu osobných údajov a k ich zabezpečeniu. Vďaka pokročilej šifrovacej technológii sú Vaše obchodné dáta neustále bezpečne uložené. Dodatočná ochrana zabezpečuje riadenie prístupu, protokolovanie a sofistikovaný systém oprávnení.
Analyzujte dáta inteligentne
Vyťažte z informačných prostriedkov svojej spoločnosti čo najviac za pomoci šikovnej technológie ELO Analytics. Pripojte dáta z rôznych zdrojov v rámci ELO ECM Suite: môžete analyzovať aktuálne CashFlow alebo prebiehajúce zmluvy, či vytvárať cenné informácie o svojej firme.
Hľadané informácie behom okamihu
V ELO ECM Suite integrované inteligentné ELO iSearch Vám pomôže nájsť dokumenty a informácie behom sekúnd. ELO iSearch prehľadáva celý Váš software ELO a aj integrované aplikácie tretích strán, ako napríklad ERP, CRM či e-mailové systémy.
Tímová spolupráca
ELO ECM Suite ponúka množstvo užitočných nástrojov pre optimalizáciu a efektívnu spoluprácu. ELO Feed poskytuje platformu pre výmenu informácií o dokumentoch a na komunikáciu s kolegami.
Technické informácie
Architektúra a technológie
- SOA kompatibilná modulárna architektúra klient / server
- Vysoko výkonné 64bitové Windows služby
- Pripojenie webových služieb k Microsoft Exchange a do úložiska ELO
Funkcie pre viac druhov klientov
- ELO Java Client: veľké množstvo funkcií na všetkých platformách založených na technológii Java
- ELO Web Client: prístup do ELO úložiska prostredníctvom webového prehliadača
- ELO Client pre Microsoft Outlook: Funkcie ECM pre Microsoft Outlook
- ELO Desktop Client: ECM funguje ako postranný panel na ploche systému Microsoft Windows
Mobilný prístup
- Prístup telefónu alebo tabletu k ELO ECM Suite prostredníctvom aplikácie ELO pre mobilné zariadenia
- K dispozícii pre iOS a Android
- Prehliadačový prístup do ELO úložiska prostredníctvom webového klienta ELO
Automatizácia procesov
- Centrálna správa v závislosti na klientoch používaných prostredníctvom konzoly pre správu ELO
- ELO Automation Services (ELOas) implementujú funkcie a obchodné procesy na jednom centrálnom mieste
- Rýchlejšie ako klientské scriptovanie vďaka spracovaniu definovaných pravidiel na strane servera
Zabezpečenie a ochrana údajov
- Prenos dát šifrovaný pomocou SSL medzi všetkými službami a modulmi
- Koncept oprávnení ELO obmedzuje prístup k dátam podľa oprávnení užívateľov
- Integruje technické požiadavky k zabezpečeniu súladu so zákonmi o ochrane osobných údajov
Vysoká dostupnosť, škálovateľnosť a výkon
- Technológia ELOEnterprise je pripravená na cluster, čo umožňuje prevádzkovať viac klientov na jednom serveri
- Schopnosť paralelného behu inštancií, tak aby bola zaručená optimálna priepustnosť pri veľkom objeme dát
Operačný systém
- Microsoft Windows
- macOS
- UNIX
- Linux