Kurzy, tréningy, školenia
Firemná kultúra – ako ju zmeniť a riadiť
Nástroje vnútrofiremnej komunikácie vhodné pre rôzne úrovne riadenia a vplyv vnútrofiremnej komunikácie na výkonnosť pracovníkov.
- ciele, príčiny a dôsledky vnútrofiremnej komunikácie
- komunikačný model, komunikačný proces, štruktúra informačných tokov, komunikačná sieť
- predpoklady vnútrofiremnej komunikácie, vnútrofiremná komunikácia a firemná kultúra
- komunikačné zručnosti – základ úspešnej komunikácie, súčasti efektívnej komunikácie – aktívne počúvanie, pozitívne myslenie, asertivita, verbálna a neverbálna komunikácie
- nástroje vnútrofiremnej komunikácie (od ,,vnútrofiremnej šepkandy,, cez nástenky, porady až po firemné konferencie)
- e-mailová komunikácia ako najnovšia forma vnútrofiremnej komunikácie
- komunikácia ako prostriedok úpravy správania vo vnútri firmy
- ako efektívne komunikovať na rôznych úrovniach riadenia
- najčastejšie prekážky vo vnútrofiremnej komunikácii a spôsoby ich odstránenia, hrozby, ktoré vyplývajú z neefektívnej komunikácie – konflikty, nízka výkonnosť rôzne ciele rôznych skupín
- v priebehu celého seminára účastníci riešia svoje i poskytnuté prípadové štúdie a vzájomne si konzultujú svoje skúsenosti a názory na vnútrofiremnú komunikáciu
- v závere seminára si účastníci vytvoria návrh modelu vnútropodnikovej komunikácie
Výstupné vedomosti:
Absolvent rozumie, prečo je vnútrofiremná komunikácia kľúčová pre úspech firmy, aké nástroje vnútrofiremnej komunikácie sú vhodné pre rôzne úrovne riadenia, s porozumením, ako táto komunikácia vplýva na výkonnosť pracovníkov a ako ovplyvňuje spokojnosť zákazníkov.