Kurzy, tréningy, školenia
Profesionálna asistentka
Kurz je určený pre asistentky a asistentov vedúcich pracovníkov, ktorým ukážeme rozdielne typy komunikácie na pracovisku a možnosti predchádzania, resp. riešenia konfliktov.
- štyri základné typy jednania ľudí – ich výhody a nevýhody
- príčiny a východiská konfliktov
- ako kontrolovať svoje gestá a tón hlasu
- ako asertívne riešiť konflikty
- ako poskytnúť negatívnu spätnú väzbu
- ako bez urážky prijať kritiku
- základné spôsoby riešenia konfliktov, identifikácia vlastnej stratégie
- optimálne využitie a výhody jednotlivých stratégií
- ako sa zachovať, keď….
- riešenie konkrétnych náročných situácií z asistentskej praxe
Výstupné vedomosti:
Po absolvovaní si účastníci osvoja základné spektrum nástrojov potrebných pri zvládaní náročných interpersonálnych situácií.