ELO DMS Desktop
ELO DMS Desktop se integruje do dôverne známych aplikácií, ako napríklad Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint. Je to pre podniky nepostrádateľný nástroj, ktorý Vašim zamestnancom umožní efektívne vykonávanie ich pracovných povinností. Integrovaná správa verzií, funkcie inteligentného vyhľadávania a kanál ELO pre jednoduchú spoluprácu sú len niektoré z najdôležitejších prvkov, ktoré môže ELO DMS Desktop ponúknuť.
Klienti ELO pre Microsoft Office
Zbierajte výhody štruktúry úložiska ELO v aplikáciách Microsoft Word, Excel a PowerPoint. Vyčlenenie a úprava dokumentov Office jediným kliknutím myši.
Klient ELO pre Microsoft Outlook
Integrujte funkcie pre správu dokumentov v aplikácii Microsoft Outlook. Preťahujte e-maily priamo z aplikácie Outlook do vyhradených zložiek v úložísku ELO.
Pridaná hodnota
Efektívne procesy
Automatizácia procesov zvyšuje produktivitu a znižuje náklady
V súlade so zákonmi
Citlivé dáta sú archivované v súlade so zákonnými lehotami archivácie a ďalšími požiadavkami
Znížte si režijné náklady
Zbavte sa papierových archivačných systémov, ktoré sú nie len drahé, ale aj náročné na správu
Výkonné vyhľadávanie
Výkonné nástroje vyhľadávania zabezpečia všetky potrebné informácie doslova na dosah ruky
Aktuálne dokumenty
Vďaka kontrole verzií budete mať vždy istotu prístupu k aktuálnej verzii dokumentu
Systémy tretích strán
Systém hladko integruje aplikácie tretích strán a umožňuje pohyb informácií medzi rôznorodými systémami
Pracujte na cestách
Pracujte s firemnými dokumentami a vykonávajte rozhodnutia aj mimo kanceláriu
Individuálne oprávnenia
Koncept oprávnení ELO Vám umožňuje definovať autorizovaných užívateľov a kontrolovať prístup k informáciam
Produktívna tímová práca
Nástroje na spoluprácu umožňujú zamestnancom rýchlu a jednoduchú výmenu informácií a podporujú efektívnu tímovú prácu