Doprava a logistika
Dodávateľské listy sa strácajú, kamióny majú technické problémy, šoféri z času na čas ochorejú, zákazníci požadujú informácie o stave svojej objednávky: to je každodenná rutina prepravných firiem. ELO ECM zaujíma holistický prístup v správe informácií a ukladá všetky postupy a dokumenty v digitálnej podobe. Zamestnanci s príslušným oprávnením majú z tabletu alebo mobilu prístup ku všetkým dátam a dokumentom ktoré potrebujú a to bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú.
- Automatizované rutinné spracovanie za pomoci workflow
- Elektronická správa dokumentov k nákladu a k záznamom o vozidle
- Elektronické spracovanie faktúr
- Integrácia RFID a mnoho viac
Pridaná hodnota
Efektívne procesy
Automatizácia procesov zvyšuje produktivitu a znižuje náklady
V súlade so zákonmi
Citlivé dáta sú archivované v súlade so zákonnými lehotami archivácie a ďalšími požiadavkami
Znížte si režijné náklady
Zbavte sa papierových archivačných systémov, ktoré sú nie len drahé, ale aj náročné na správu
Výkonné vyhľadávanie
Výkonné nástroje vyhľadávania zabezpečia všetky potrebné informácie doslova na dosah ruky
Aktuálne dokumenty
Vďaka kontrole verzií budete mať vždy istotu prístupu k aktuálnej verzii dokumentu
Systémy tretích strán
Systém hladko integruje aplikácie tretích strán a umožňuje pohyb informácií medzi rôznorodými systémami
Pracujte na cestách
Pracujte s firemnými dokumentami a vykonávajte rozhodnutia aj mimo kanceláriu
Individuálne oprávnenia
Koncept oprávnení ELO Vám umožňuje definovať autorizovaných užívateľov a kontrolovať prístup k informáciam
Produktívna tímová práca
Nástroje na spoluprácu umožňujú zamestnancom rýchlu a jednoduchú výmenu informácií a podporujú efektívnu tímovú prácu