Remeslá
Míňajúce sa zásoby dôležitého materiálu, kľúčový odberateľ chce vedieť aktuálny stav svojej objednávky, zamestnanec žiada o voľno kôli naliehavej situácii. To sú typické situácie ku ktorým v zamestnaní dochádza. Vďaka systému ELO pre správu firemných dát môžete takéto situácie riešiť okamžite. Systém ELO prepája systémy ERP, CRM a PLM, udržiava prehľad o postupoch a digitálnych dokumentoch a ukladá ich na jedno centálne úložisko.
- Zabezpečený prístup k firemným dátam aj keď ste na cestách
- Zjednodušte svoje pracovné postupy a rutinné úlohy vykonávajte rýchlejšie
- Vytváranie prispôsobených ponúk a zvýšenie predaja
- Optimalizácia procesov a zákazníckych služieb
Pridaná hodnota
Efektívne procesy
Automatizácia procesov zvyšuje produktivitu a znižuje náklady
V súlade so zákonmi
Citlivé dáta sú archivované v súlade so zákonnými lehotami archivácie a ďalšími požiadavkami
Znížte si režijné náklady
Zbavte sa papierových archivačných systémov, ktoré sú nie len drahé, ale aj náročné na správu
Výkonné vyhľadávanie
Výkonné nástroje vyhľadávania zabezpečia všetky potrebné informácie doslova na dosah ruky
Aktuálne dokumenty
Vďaka kontrole verzií budete mať vždy istotu prístupu k aktuálnej verzii dokumentu
Systémy tretích strán
Systém hladko integruje aplikácie tretích strán a umožňuje pohyb informácií medzi rôznorodými systémami
Pracujte na cestách
Pracujte s firemnými dokumentami a vykonávajte rozhodnutia aj mimo kanceláriu
Individuálne oprávnenia
Koncept oprávnení ELO Vám umožňuje definovať autorizovaných užívateľov a kontrolovať prístup k informáciam
Produktívna tímová práca
Nástroje na spoluprácu umožňujú zamestnancom rýchlu a jednoduchú výmenu informácií a podporujú efektívnu tímovú prácu