Prihlásenie a odhlásenie
všetko pod kontrolou
Analýzy v reálnom čase
bez zbytočnej námahy navyše
Ochrana osobných údajov a zabezpečenie
za akýchkoľvek okolností
ELO Business Solution
Personalistika – ELO HR Personnel File
Digitálna osobná zložka od spoločnosti ELO poskytuje zabezpečené úložisko pre zákaznícke záznamy a dokonalo riaditeľný prístup
Vytvárajte elektronické osobné zložky a centralizujte všetky dokumenty do jediného zabezpečeného umiestnenia, a to bez ohľadu na ich formát. Business Solution ELO HR Personnel File je multifunkčný nástroj, ktorý zachytáva údaje zamestnancov, skvalitňije personálne procesy a monitoruje dôležité dáta. Systém oprávnení a technológia šifrovania zabezpečuje zhodu s legislatívou týkajúcu sa okrem iného napríklad ochranou dát.
- Vytvárajte hlavné zložky a aktivujte procesy od prvého po posledný deň pracovného pomeru zamestnanca
- Kontrolné zoznamy zabezpečujú, že budete mať neustály prehľad
- Digitálna osobná zložka podporuje udržateľnú zhodu s normami GDPR a inými regulačnými požiadavkami
- Automatizované oznámenia výstrahy zabezpečia, že nezmeškáte žiadne dôležité termíny
ELO Business Solution - Personalistika – ELO HR Personnel File
Stručný prehľad riešení
ELO HR dashboard – Dôležité informácie uchovávajte v osobných zložkách na dosah ruky
- Zobrazte si relevantné údaje o zamestnancoch na prehľadnej ploche
- Filtrujte zamestnancov podľa stavu, napr. noví zamestnanci, aktívní, neaktívni, ukončení
- Nastavte oprávnenia k riadenému prístupu k dátam týmov a zamestnancov
- Zobrazenie kalendára poskytuje prehľadný rozpis všetkých termínov
- Pridajte farby, aby vynikli dôležité termíny
- Generujte si štatistiku
Organizačná schéma – Vytvorte si organizačný diagram s toľkými hierarchiami koľkými chcete
- Udržujte si prehľad o personálnej štruktúre Vašej spoločnosti
- Vytvorte organizačnú hierarchiu s divíziami, oddeleniami, týmami
- Pridajte alebo aktualizujte údaje o mieste v personálnom súbore zamestnanca
- Definujte povinnosti
- Rozdeľte do čiastkových grafov a priraďte týmto úrovniam oprávnenia
Prístup k súborom
- Vedúci, zamestnanec, oddelenie môže požiadať o prístup na zobrazenie zložky zamesnanca
- Oddelenie ľudských zdrojov prijíma požiadavky a udeľuje prístup
- Dôverné dokumenty sa odstránia
- Zamestnanec ktorý posiela požiadavku obdrží kópiu súboru
- Kópie sa po uplynutí stanovenej doby automaticky odstraňujú
Žiadosť o zmenu
- Zamestnanec odošle požiadavku na zmenu dát
- Systém sprístupňuje dáta na kontrolu
- Zamestnanec aktualizuje informácie
- Zmena sa odosiela na oddelenie ľudských zdrojov
- Po schválení sa dáta automaticky zmenia v osobnej zložke