mail: pepax@pepax.sk

tel.: +421 911 642 601

Maximalizujte úspory naprieč celou spoločnosťou

Správa dokumentov s využitím ERP Integrácie: ELO ECM Obstarávanie a nákup

Obchodné riešenia

Obstarávanie a nákup

Nedávne štúdie ukázali, že oddelenia, ktorým sa podarí znížiť náklady na obstarávanie o jediné percento, dosiahnu zvýšenie príjmov až o desať percent - čo je hodnota o ktorej niektoré iné oddelenia môžu iba snívať.

Efektívna správa nákupov je kľúčovým faktorom pre fungovanie úspešnej spoločnosti. Informácie musia byť k dispozícii všetkým zamestnancom, aby sa optimalizovala spolupráca medzi zúčastnenými oddeleniami. Správa podnikového obsahu od spoločnosti ELO Vám ponúka systém na spracovanie digitálnych informácií, ktorý centrálne konfiguruje všetky informácie potrebné na podporu pracovných tokov a pomáha Vám udržať si prehľad o nákupných procesoch. Šokovné funkcie monitorovania a analýzy odstraňujú potrebu časovo náročných úloh, aby ste sa mohli sústrediť na to skutočne dôležité.

  • Potenciál úspor vďaka automatizovaným, prepojeným digitálnym procesom
  • Zoštíhlené transparentné procesy pre maximálnu efektivitu
  • Správa zmlúv, dodávateľov a nákupov v jednom systéme
  • Optimálna integrácia so špecializovanými aplikáciami
Obchodné riešenia - Obstarávanie a nákup

Pridaná hodnota

Efektívne procesy

Automatizácia procesov zvyšuje produktivitu a znižuje náklady

V súlade so zákonmi

Citlivé dáta sú archivované v súlade so zákonnými lehotami archivácie a ďalšími požiadavkami

Znížte si režijné náklady

Zbavte sa papierových archivačných systémov, ktoré sú nie len drahé, ale aj náročné na správu

Výkonné vyhľadávanie

Výkonné nástroje vyhľadávania zabezpečia všetky potrebné informácie doslova na dosah ruky

Aktuálne dokumenty

Vďaka kontrole verzií budete mať vždy istotu prístupu k aktuálnej verzii dokumentu

Systémy tretích strán

Systém hladko integruje aplikácie tretích strán a umožňuje pohyb informácií medzi rôznorodými systémami

Pracujte na cestách

Pracujte s firemnými dokumentami a vykonávajte rozhodnutia aj mimo kanceláriu

Individuálne oprávnenia

Koncept oprávnení ELO Vám umožňuje definovať autorizovaných užívateľov a kontrolovať prístup k informáciam

Produktívna tímová práca

Nástroje na spoluprácu umožňujú zamestnancom rýchlu a jednoduchú výmenu informácií a podporujú efektívnu tímovú prácu

Ďalšie ELO obchodné riešenia

ELO Obchodné riešenia
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa návštevníkov
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa záznamov
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Personalistika
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa faktúr
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa zmlúv
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa znalostí
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa školení
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Nábor uchádzačov
Podľa použitia
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Obstarávanie a nákup
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Financie a účtovníctvo
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Výskum a vývoj
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Ľudské zdroje
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Právne oddelenie
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Predaj
ELO Integrácie
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Integrácia CRM
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Integrácia ERP
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Integrácia e-mailov
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Integrácia Microsoft Office
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Integrácia do portálov
Rozširujúce ELO riešenia
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Spolupráca - Moje ELO
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa e-mailov
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Správa procesov
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Mobilná kancelária
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Elektronická podateľňa
Obchodné riešenia – Obstarávanie a nákup
Archivácia v zmysle legislatívy