Predaj
Vysoko efektívny tím predajcov potrebuje nástroje, ktoré poskytujú prístup k CRM dátam a informáciám o produktoch z kancelárskych počítačov aj mobilných zariadení – vtedy keď to je potreba a tam kde to je potrebné.
ELO Vám umožňuje ukladať dôležité dáta od úvodného predajného stretnutia až po finálne uzatvorenie dohody, pričom vytvára digitálne zákaznícke zložky a projektové dokumenty v prispôsobiteľných formátoch.
Optimalizujte si svoje každodenné pracovné postupy a zrýchlite predajné procesy za pomoci celej rady špičkových funkcií.
Pridaná hodnota
Efektívne procesy
Automatizácia procesov zvyšuje produktivitu a znižuje náklady
V súlade so zákonmi
Citlivé dáta sú archivované v súlade so zákonnými lehotami archivácie a ďalšími požiadavkami
Znížte si režijné náklady
Zbavte sa papierových archivačných systémov, ktoré sú nie len drahé, ale aj náročné na správu
Výkonné vyhľadávanie
Výkonné nástroje vyhľadávania zabezpečia všetky potrebné informácie doslova na dosah ruky
Aktuálne dokumenty
Vďaka kontrole verzií budete mať vždy istotu prístupu k aktuálnej verzii dokumentu
Systémy tretích strán
Systém hladko integruje aplikácie tretích strán a umožňuje pohyb informácií medzi rôznorodými systémami
Pracujte na cestách
Pracujte s firemnými dokumentami a vykonávajte rozhodnutia aj mimo kanceláriu
Individuálne oprávnenia
Koncept oprávnení ELO Vám umožňuje definovať autorizovaných užívateľov a kontrolovať prístup k informáciam
Produktívna tímová práca
Nástroje na spoluprácu umožňujú zamestnancom rýchlu a jednoduchú výmenu informácií a podporujú efektívnu tímovú prácu