Archivácia
v súlade so zákonom
Správa súborov
automatizovaná bez ďalšieho úsilia
Dostupnosť dokumentov
naprieč lokalitami a oddeleniami
Správa záznamov – ELO Public Sector
Business Solution ELO Public Sector, riešenie na prácu s elektronickými záznamami od spoločnosti ELO je navrhnutá tak, aby vyhovovalo požiadavkám legislatívy a verejných úradov v súvislosti so správou záznamov. Dosiahnete tak automatizáciu dokumentačne náročných procesov a zvýšite efektivitu Vášho úradu či spoločnosti.
Naša v praxi overená technológia zaručuje maximálnu efektivitu a lepšiu zhodu so zákonnými požiadavkami a zásadami zabezpečenia informácií. ELO Public Sector ponúka zákazníkom priamy prístup k požadovaným informáciám a ponúka širokú škálu funkcií pre lepšiu podporu každodenných úloh a procesov.
- ELO Public Sector zaručuje dlhodobé uchovávanie informácií obsiahnutých v elektronických dokumentoch. Súbory a dokumenty obsahujúce citlivé údaje sa ukladajú a prenášajú zabezpečeným spôsobom.
- Eliminácia ručných procesov výrazne zvyšuje efektivitu administratívnych postupov a súčasne zefektívňuje pracovné toky a rutinné procesy.
- Bezproblémová integrácia do systémov uľahčuje užívateľom prechod na elektronickú správu súborou za pomoci riešení ELO.
- Centralizovaný prístup ku všetkým informáciám naprieč oddeleniami a lokalitami zlepšuje spoluprácu, znižuje dobu prenosu súborov a umožňuje zamestnancom bleskovo poskytovať informácie.