Integrácia CRM
Získavanie nových zákazníkov a udržanie existujúcich je rozhodujúce pre úspech Vašej spoločnosti. Poskytovanie vynikajúceho zákazníckeho servisu závisí na schopnosti prístupu ku kľúčovým údajom v e-mailoch, na podpore ticketov, zmlúv alebo iných dokumentov z ktorých je možné získať užitočné informácie. Z tohto dôvodu je dôležité, aby sa Vaša ECM platforma dokázala kompletne integrovať do Vášho CRM systému, tak aby mal každý prístup k základným informáciam o samotnom procese.
Od základných dát, zmlúv a faktúr, až po dôležité dáta zachytené zamestnancami alebo oddelením zákazníckych služieb – integrácia CRM zabezpečuje dostupnosť dôležitých dát a interakcií naprieč systémami. Výsledok: nižšie náklady, vyššia transparentnosť a efektívnejšie interné procesy. Najviac z toho budú vo výsledku ťažiť tí, na ktorých najviac záleží – zákazníci.
ELO Business Logic Provider (BLP) umožňuje komplexnú integráciu so všetkými obchodnými aplikáciami. Modul prepojuje CRM systémy ako Salesforce, Microsoft Dynamics CRM a mnoho ďalších s Vaším ELO ECM systémom pre univerzálnu obchodnú logiku.
Pridaná hodnota
Efektívne procesy
Automatizácia procesov zvyšuje produktivitu a znižuje náklady
V súlade so zákonmi
Citlivé dáta sú archivované v súlade so zákonnými lehotami archivácie a ďalšími požiadavkami
Znížte si režijné náklady
Zbavte sa papierových archivačných systémov, ktoré sú nie len drahé, ale aj náročné na správu
Výkonné vyhľadávanie
Výkonné nástroje vyhľadávania zabezpečia všetky potrebné informácie doslova na dosah ruky
Aktuálne dokumenty
Vďaka kontrole verzií budete mať vždy istotu prístupu k aktuálnej verzii dokumentu
Systémy tretích strán
Systém hladko integruje aplikácie tretích strán a umožňuje pohyb informácií medzi rôznorodými systémami
Pracujte na cestách
Pracujte s firemnými dokumentami a vykonávajte rozhodnutia aj mimo kanceláriu
Individuálne oprávnenia
Koncept oprávnení ELO Vám umožňuje definovať autorizovaných užívateľov a kontrolovať prístup k informáciam
Produktívna tímová práca
Nástroje na spoluprácu umožňujú zamestnancom rýchlu a jednoduchú výmenu informácií a podporujú efektívnu tímovú prácu